Rabu, 2 November 2011

[Video] Tazkirah Digital: 1 November 2011

Tarikh: 1 November 2011
Hari: Selasa
Masa: Selepas solat fardu Maghrib
Tempat: Surau Kompleks Seri Bintang
Semalam telah berlangsungnya program kerohanian asrama, Tazkirah Digital di Surau Kompleks Seri Bintang bagi minggu 30 Oktober - 5 November 2011.

Tarikh 1 November bersamaan hari Isnin iaitu tarikh dan hari yang sepatutnya program Tazkirah Digital diadakan telah ditunda kepada 2 November 2011 bersamaan hari Selasa atas sebab-sebab teknikal.

Tazkirah yang berlangsung semalam membawakan beberapa video permasalahan hukum yang disampaikan oleh Ustaz Azhar Idrus. Huraian ringkas mengenai tayangan video semalam telah dihuraikan oleh Arib Ismail selaku YDP JKP AKSB 2011 serta Nazrul Hafizi dari unit SSDM JKP AKSB 2012.











Tazkirah Digital yang berlangsung semalam turut membawakan wallpaper baru untuk program ini seperti yang tertera pada pendahuluan post ini.

Selepas sesi tayangan video permasalahan hukum tersebut, Arib Ismail juga menerangkan serba sedikit mengenai wallpaper yang digunakan sepanjang program Tazkirah Digital yang berlangsung semalam. Arib Ismail memaklumkan bahawa Ustaz Azhar Idrus juga merupakan seorang photographer yang tidak kurang hebatnya.


Untuk melihat foto-foto yang diambil sendiri oleh Ustaz Azhar Idrus, boleh pergi ke laman web digitalmukmin.com atau klik salah satu gambar di bawah.



Sebelum sesi Tazkirah Digital melabuhkan tirai, dua buah video bonus telah ditayangkan untuk para pelajar.





0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Portal Ini Dikelola Oleh Arib Ismail | Rekabentuk Oleh Premium Blogger Themes | Sepakat Menuju Kecemerlangan